تاریخ انتشار : جمعه 30 مهر 1395 - 15:24
کد خبر : 7551

ادامه بارندگی ها و ابرناکی آسمان در گیلان تا اوایل هفته آینده

ادامه بارندگی ها و ابرناکی آسمان در گیلان تا اوایل هفته آینده

جارستان-سرپرست اداره پیش بینی و هشدار اداره کل هواشناسی گیلان از ادامه بارندگی ها و ابرناکی آسمان استان تا اوایل هفته آینده خبر داد. مازیار غلامی عصر جمعه بیان کرد: نقشه های هواشناسی نشان دهنده استقرار سامانه ناپایدار در منطقه است که بر این اساس ابرناکی، مه آلود بودن هوا، بارندگی و وزش باد پیش

جارستان-سرپرست اداره پیش بینی و هشدار اداره کل هواشناسی گیلان از ادامه بارندگی ها و ابرناکی آسمان استان تا اوایل هفته آینده خبر داد.

مازیار غلامی عصر جمعه بیان کرد: نقشه های هواشناسی نشان دهنده استقرار سامانه ناپایدار در منطقه است که بر این اساس ابرناکی، مه آلود بودن هوا، بارندگی و وزش باد پیش بینی می شود.
وی آسمان امروز گیلان را ابری و مه آلود، بارندگی و وزش باد (در بعضی نقاط شدید) ، ارتفاعات بالادست بارش برف عنوان و برای فردا (شنبه) نیز آسمان استان را نیمه ابری تا ابری و مه آلود، در بعضی نقاط بارندگی، گاهی وزش باد پیش بینی کرد.
غلامی افزود: بیشینه دمای گیلان در شبانه روز گذشته مربوط به منجیل با ۱۸ درجه سلسیوس و کمینه دما با هفت درجه مربوط به جیرنده بوده است.
وی ادامه داد: بیشینه و کمینه دمای شهر رشت نیز در شبانه روز گذشته به ترتیب ۱۶ و ۱۲ درجه سلسیوس ثبت شده است.
سرپرست اداره پیش بینی و هشدار اداره کل هواشناسی گیلان بیشترین میزان بارش باران در استان در شبانه روز گذشته را با ۱۴.۵ میلیمتر مربوط به ایستگاه هواشناسی فرودگاه رشت و پس از آن با ۷.۲ میلیمتر مربوط به لاهیجان عنوان کرد.
رشت – ایرنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.